петък, август 30, 2013

Реплики от Скайпа, подслушани под прозореца...

am_fensterМилен Радев

Макар и да не сме биволи и макар и да си нямаме вземане-даване с типажи от вида асанж-масанж-шарлатананж  понякога и на нас ни се случва да попаднем на находки с полезна и ободряваща информация.

Следните откъси от грижливо съставени транскрипти на подслушани някъде из Софийските сокаци разговори ни бяха доставени току що от източник, желаещ да запази както анонимността така и девствеността си.




- Осрах се, бе, бате Володяяяяя, какво да правя?
- Нища, Серюха, нища. Ты гледай на нас да не ни паднеш, тогава кръв ще сйерйеш!





- Бате Володяяяяя, пак трябва да те викам на Скайпа, ще прощаваш! Като видя небръснато прасе и пишката ми става на моливче. Що да сторя, не се трай?
- Стой мирна и тиха, Серюха! Ние ты гарантираме цял свинарник - евразийски. Ще има прасета и за теб и за карандашика ти!





- Бате Володяяяяя, червеният карамфил на прозореца ми клюмнал глава, отчаян съм!
- Серюха, Серюха, ако до три години не пастраиш Бйелене, твоята глава ще падне, а ты намерил за карамфилче да се кахыриш....!





- Бате Володяяяяя, сърцето ми се къса като гледам сирийските деца, какво да правя?
- Ты парцал, Серюха, аз колкото и да гледал чеченские деца нищо не ми се късаше, най-много някоя телняшка докато тренирал...





- Бате Володяяяяя, столът ми се клати, помагай!
- А ты подложил ли няколко от пачките дето ти пращаме, Серюха?





- Бате Володяяяя, ще ми се да бъда овен. Ама червен!
- Серюха, Серюха, овца си и овца ще си останеш. Тук и Лубянка не може да памогне...





- Бате Володяяяяя, орешките ми нещо кънтят на кухо!
- Не безпакойся, Серюха, ние ще направим тъй че да кънтят като камбаните на Спасская башня!





За съжаление на това място транскриптът прекъсва. Има основание да се смята, че авторът му е станал жертва на мечка стръвница...


Няма коментари: